Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Uw bestelling wordt direct na ontvangst van de betaling in productie gezet. (Wij stellen uw slaapzak zorgvuldig samen met de beste kwaliteit materialen) De levering geschiedt doorgaans binnen 5 tot 10 werkdagen na ontvangst van de betaling.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Nadat de bestelling geplaatst is, ontvangt u direct een bestelbevestiging per E-mail. (Let op dat u het E-mailadres juist invult, anders ontvangt zult u deze niet ontvangen. Controleer ook uw spam-box. U ontvangt de factuur tevens nogmaals bij ontvangst van de bestelling.
Ik wil graag een bestelling plaatsen, maar het lukt mij niet
Het kan voorkomen dat een browser de website niet ondersteund. Hierdoor kunnen er geen producten in het winkelwagentje worden geplaatst. Stuurt u dan een mailtje met de gewenste artikelen en uw afleveradres naar: info@babyslaapzak-shop.nl. Onze servicedesk zal u verder helpen met het afronden van de bestelling
Hoe kan ik de betaling van mijn bestelling voldoen?
U kunt uw bestelling betalen met de volgende betalingsmethoden: iDeal, PayPal, Maestro, Mastercard, VISA en bankoverschrijving. Tijdens de betaling word u begeleid in het voltooien van uw bestelling. Bij betaling via bankoverschrijving dient het verschuldigde bedrag overgemaakt te worden op het volgende rekeningnummer. (Vermeld altijd het bestelreferentie, deze vind u op de factuur).
Onder vermelding van uw bestelreferentie
Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Is er iets fout gegaan?
Alle bestellingen geplaatst via de website worden zsm in behandeling genomen. Wanneer er een bestelde artikel niet meer voorradig is wordt deze direct bij besteld. De leverancier gevestigd in Nederland zal ons deze print/stof zsm opsturen. Door deze extra schakel kan het voorkomen dat het artikel op een iets later tijdstip geleverd wordt. Alle bestellingen worden ten alle tijde uitgeleverd! (onze excuses als dit in uw geval voorkomt!)
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat kan ik doen?