Levertijden (7 tot 12 werkdagen.)
De leveringstijden worden bepaald door de voorraad en het land van verzending. We proberen al onze
producten ruim op voorraad te houden, echter kan het voorkomen dat er een product uitverkocht is of
alweer reeds in bestelling. In deze gevallen kan de  levering langer duren dan de werkelijk gestelde termijn.
Indien de levertijd langer duurt wordt U hier vooraf over geïnformeerd. De normale levertijd voor Nederland en
Belgie bedraagt doorgaans 2 tot 6 werkdagen.
Verzending van uw bestelling (PostNL & DPD)
Wij doen er alles aan om de verzendprocedure zo snel mogelijk te laten verlopen. Zodra wij de betaling
ontvangen hebben worden uw producten zorgvuldig samengesteld voor de verzending.  De verzendingen
worden geregeld door PostNL & DPD welke de pakketten bij ons afhaalt. Indien er op het moment van aflevering
niemand thuis is, wordt er netjes een brief in de bus gestopt met de nieuwe aanleverdatum. Ook kunt U in overleg
met de koerier een nieuwe gewenste afleverdatum uitkiezen.
Verzendkosten (Gratis verzending)
Om extra service te bieden berekenen wij U geen verzendkosten!
Alle slaapzakken worden netjes en gratis bij U thuis (of op een ander door U aangegeven adres) bezorgt.
De gratis bezorging geldt voor ALLE bestellingen in Nederland. Voor Belgie, Duitsland, Spanje, Frankrijk
en de overige landen vragen wij een kleine vergoeding voor de verzending. Indien Uw land niet in de landenselectie
staat vermeld, neemt U dan contact met ons op over de levertijd en verzendkosten.
Levertijd verstreken, artikel nog niet ontvangen
Indien de levertijd van 1 tot 6 dagen verstreken is en U niets van ons vernomen heeft gaat U dan de volgende punten na:
·        Heb ik mijn betaling wel betaald, en wanneer is het van mijn bank afgeschreven?
·        Was ik wel thuis?  Het kan zijn dat de koerier al twee keer aan uw deur is geweest maar er niemand thuis was.
        In dit geval doet de koerier een kaart in de bus met verdere instructies die zullen leiden tot aflevering van de goederen.
·        Heeft U het juiste adres ingevuld? Dit kunt U eenvoudig op uw factuur nakijken.
95% van alle problemen omtrent levering ontstaat meestal door één van de hierboven genoemde oorzaken. Indien U er zeker van
bent dat het hier niet aan ligt, neemt U dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij het probleem snel kunnen verhelpen.