Hier leest u de meest gestelde vragen
 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? 


Uw bestelling wordt direct na ontvangst van de betaling in productie gezet. (Wij stellen uw slaapzak zorgvuldig samen met de beste kwaliteit materialen) De levering geschiedt doorgaans binnen 5 tot 10 werkdagen na ontvangst van de betaling.

 
 

Krijg ik een bestelbevestiging?

Nadat de bestelling geplaatst is, ontvangt u direct een bestelbevestiging per E-mail. (Let op dat u het E-mailadres juist invult, anders ontvangt zult u deze niet ontvangen. Controleer ook uw spam-box. U ontvangt de factuur tevens nogmaals bij ontvangst van de bestelling.

 

Ik wil graag een bestelling plaatsen, maar het lukt mij niet

Het kan voorkomen dat een browser de website niet ondersteund. Hierdoor kunnen er geen producten in het winkelwagentje worden geplaatst. Stuurt u dan een mailtje met de gewenste artikelen en uw afleveradres naar: info@babyslaapzak-shop.nl. Onze servicedesk zal u verder helpen met het afronden van de bestelling

 
 

Hoe kan ik de betaling van mijn bestelling voldoen?

U kunt uw bestelling betalen met de volgende betalingsmethoden: iDeal, PayPal, Maestro, Mastercard, VISA en bankoverschrijving. Tijdens de betaling word u begeleid in het voltooien van uw bestelling. Bij betaling via bankoverschrijving dient het verschuldigde bedrag overgemaakt te worden op het volgende rekeningnummer. (Vermeld altijd het bestelreferentie, deze vind u op de factuur).

 
ING
BABYINN
iban: NL03INGB0005591337
bic: INGBNL2A
Onder vermelding van uw bestelreferentie

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Is er iets fout gegaan?

Alle bestellingen geplaatst via de website worden zsm in behandeling genomen. Wanneer er een bestelde artikel niet meer voorradig is wordt deze direct bij besteld. De leverancier gevestigt in Nederland zal ons deze print/stof zsm opsturen. Door deze extra schakel kan het voorkomen dat het artikel op een iets later tijdstip geleverd wordt. Alle bestellingen worden ten alle tijde uitgeleverd! (onze excuses als dit in uw geval voorkomt!)



Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat kan ik doen?
 
Dat is erg jammer!  Dowload hier het retourformulier en vul deze aub compleet in. Stuurt u de slaapzak met bijbehorende formulier retour naar het adres op het retourformulier. (Het product dient ongebruikt en ongewassen te zijn). Gebruikte of gewassen producten kunnen wij helaas niet ruilen of terugbetalen. Wij zullen het volledige aankoopbedrag binnen 4 werkdagen na ontvangst terugstorten op het bankrekeningnummer waarmee u betaald heeft. Lees hier de voorwaarden
 
 
Staat uw vraag hier niet tussen neem dan contact met ons op