Lees eerst de vragen & antwoorden hieronder


  • Hoe kan ik een artikel omruilen ?

U kunt Uw bestelling altijd ruilen voor een kleinere of grotere maat, ander dessin of andere uitvoering. 
Stuurt U dan de slaapzak(ken) retour naar: BABYINN, postbus 250, 7480AG Haaksbergen, Nederland. 


Voorwaarden:

- De kosten voor het retour sturen van de goederen zijn voor Uw eigen rekening. 
  (wij zullen U tegemoetkomen, en de verzending van het omgeruilde artikel op onze kosten weer terug naar U sturen.

- Het artikel dient ongebruikt en als nieuw geretourneerd te worden

- Voegt U een notitie bij de retourzending met het gewenste artikel

- Indien U wenst te ruilen voor een duurder artikel, dient U het verschil in prijs over te maken op onze rekening: NL03INGB0005591337 t.n.v. BABYINN

- Indien U wenst te ruilen voor een goedkoper artikel, dan krijgt U het verschil in prijs teruggeboekt op Uw rekening

- bewaar altijd het bonnetje van de verzending als bewijs! (het komt helaas weleens voor dat een pakket vermist wordt)



  • Ik wil graag een bestelling plaatsen, maar het lukt mij niet

Het kan voorkomen dat de website een browser niet ondersteund. Hierdoor kunnen er geen slaapzakken
in het winkelwagentje worden geplaast. Stuurt u dan een mailtje met de gewenste artikelen en uw afleveradres
naar: info@babyslaapzak-shop.nl. Onze servicedesk zal u verder helpen met het afronden van de bestelling



  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Is er iets fout gegaan?

Alle bestellingen geplaatst via de website worden zsm in behandeling genomen. Wanneer er een bestelde
artikel/dessin niet meer voorradig is wordt deze direct bij besteld. De leverancier gevestigt in Nederland zal ons deze print/
stof zsm opsturen. Door deze extra schakel kan het voorkomen dat het artikel op een iets later tijdstip geleverd wordt.
Alle bestellingen worden ten alle tijde uitgeleverd! (onze excuses als dit in uw geval voorkomt!)



  • Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat kan ik doen?

Dat is erg jammer!  Dowload hier het retourformulier en vul deze
aub compleet in. Stuurt u de slaapzak met bijbehorende formulier retour naar het adres op het retourformulier.
(Het product(en) dient ongebruikt te zijn en in originele verpakking) Wij zullen Uw volledige aankoopbedrag
binnen 14 dagen terugstorten op het bankrekeningnummer waarmee U betaald heeft.



Staat uw vraag hier niet tussen neem dan contact met ons op